در تور باکو با بیسان گشت از کدام اماکن گردشگری دیدن کنیم :
نوشته شده توسط : محبوبه

در تور باکو با بیسان گشت از کدام اماکن گردشگری دیدن کنیم :

شهر باکو که از شهر های گردشگری و مهم برای ایرانیان به حساب می آید که سالانه جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی را به سمت خود جذب می کند . اما بسیاری از گردشگران به خصوص مسافرانی که تجربه اولشان در سفر به باکو می باشد این سوال را مطرح می کنند که در طول سفر به باکو کدام مکان های گردشگری را در اولویت قرار دهیم. باکو شهری مدرن و تاریخی می باشد که هر دو بخش را به خوبی در خود جای داده است . به طوری که در بخش تاریخی آن واقعا حال و هوای هر گردشگری را به باکوی قدیم میبرد و گذشته باکو را به زیبایی نمایان می کند . بی شک به مسافران تور لحظه آخری باکو  که مکان های تاریخی از جمله مکان های گردشگری مهم برایشان به حساب می آید باید گفت باکو می تواند بهترین تجربه سفر را برای این دسته از مسافران فراهم کند . اما در عین حالی که در بخش تاریخی باکو نمایی از باکوی قدیم را می توان به زیبایی دید، در بخش باکوی مدرن زیباترین سازه های مدرن با معماری های فوق العاده را می تووجود دارد . سازه هایی که از نظر معماری در سطح اروپا و حتی جهانی مطرح هستند . در ادامه به بهترین مکان های گردشگری برای تور باکو نوروز 99 خواهیم پرداخت .

 

ایچری شهر بخش تاریخی باکو :

از جمله مهمترین بخش تاریخی باکو که در آن می توان به آداب و رسوم و نوع زندگی مردمان باکو در گذشته پی برد ایچری شهر باکو می باشد که به قرن 9-11 میلادی بر می گردد . در واقع ایچری شهر نمایی از ایران قدیم هم میباشد . در واقع در گذشته ایچری شهر بخش مهم و اصلی باکو بوده است اما با گسترش شهری، این بخش به حاشیه رفته و در حال حاضر به عنوان یک مکان تاریخی و جاذبه گردشگری به حساب می آید . در ایچری شهر باکو که قدمتی بیش از 1000 سال دارد می توان در ان انواع تمدن ها را به خوبی دید و از سازه های آن نوع زندگی در سالیان مختلف را درک کرد . بی شک مسافران باکو این مکان را جز برنامه های اصلی خود برای بازدید در نظر بگبرند چرا که میتواند تجربه لذت بخشی باشد .

برج های شعله باکو در بخش مدرن باکو :

 

برج های شعله باکو که شامل سه برج با ارتفاع های متفاوت می باشد یکی از سازه های بسیار مطرح شهر باکو می باشد که می توان از آن به عنوان نماد مهم بخش مدرن باکو نام برد این سازه زیبا حدود 6 سال طول کشید تا پروژه ان به پایان برسد به طوری که از سال 2007 استارت آن زده شد و در نهایت در سال 2013 افتتاح گردید . این سازه فوق العاده زیبا با نمای شیشه از دور و به خصوص در غروب آفتاب همانند سه شعله می باشد که از دل شهر بیرون زده و در بیشتر نقاط شهر نمای این برج را می توان دید . نور پردازی برج های شعله از جمله مطرح ترین بخش های برج می باشد که در شب روشنایی فوق العاده ای را به نمای آن می دهد . ارتفاع هر برج حدودا 182 متر می باشد که یکی از برج ها کاملا مسکونی می باشد که در 39 طبقه با 130 واحد است . یکی دیگر از شعله های برج هتلی 33 طبقه می باشد که جز هتل های بسیار گران قیمت و لاکچری باکو می باشد . اما کوچکترین شعله آن 28 طبقه و کاملا اداری تجاری ست .

تور استانبول

مرکز فرهنگی حیدر علی اف در بخش مدرن باکو :

تور وان

از دیگر بخش های مهم و امکان گردشگری باکو که نظر هر مسافر و گردشگری را به سمت خود جلب می کند سازه فوق العاده زیبای مرکز فرهنکی حیدر علی اف باکو می باشد . سازه زیبا با نمایی کاملا سفید از جمله مطرح ترین سازه های باکوست که در سالیان مختلف به عنوان زیبا ترین سازه در باکو شناخته شده است . جالب است بدانید مرکز حیدر علی اف باکو سازه ای انحنا دار می باشد که هر زاویه ای از آن می تواند زیبایی خود را به زیبایی نشان دهد .

تور زمینی باکو





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: